divendres, 27 de març del 2015

Pastís noces Rosa Mari i Jordi. Margarides i Hortènsies

Bufff. Acabo de ser conscient que no és que tingués el blog abandonat, el tenia superabandonat.

Aviam si em torno a organitzar i de mica en mica el posso al dia.

Aquesta entrada em fa molta il.lussió, ja que es per possar un pastís de noces. Les celebracions i aniversaris són bon motius per fer un pastís, però els neixaments i els casaments, són més emotius, ja que hi ha sempre moltes emocions darrera.

La Rosa Mari i el Jordi es van casar fa uns dies, i em va demanar que els hi preparés el pastís.
Com que els hi agradaven totes les propostes, vaig pensar que costaria que es decidissin, però no va ser tan difícil, o potser sí, ja que amb un parell de dies, em van dir que volíen un pastís en forma de cor, que tingués una cinta vermella.
Jo els hi vaig propossar afegir flors, les mateixes que portés la Rosa a la toia, i hi van estar d'acord.
El pastís no podia tenir res amb xocolata negra ni fruits secs, així que van triar la xocolata blanca, i un almibar de vainilla.

He de dir que un pastís tan gran, necessita organització i planificació, però no va ser tant complicat com em pensava que pogués ser, o pot ser vaig tenir sort, i no s'em va torcer gaires coses.

Aquest és el pastís. La cinta en lloc de vermella va ser granate, ja qeu les estovalles que en principi van pensar en vermell, van acabar sent granates.

Quan em van dir que la toia portaria hortènsies blanques, vaig deixar anar  algún renec, però res és impossible. La sencillesa de les margarides, va compensar la preocupació de les hortensies.

Aquest és el resultat.

Moltes Felicitats Nois!!!



1 comentaris:

Rosa ha dit...

Un pastís preciós, d´una romàntica elegància. Els nuvis el tindran present tota la vida. Enhorabona, també a tu Lourdes, per la teva creativitat. Petons.

 
template by suckmylolly.com